11 דרכים להשיג יותר מתאמנים לסטודיו שלכם

יותר מתאמנים

הרבה מאמנים משקיעים המון אנרגיה בלהיות טובים במה שהם עושים.
הם עוברים מלא קורסים מקצועיים,

מקפידים להתעדכן במדע ומשקיעים בציוד איכותי עבור המתאמנים שלהם.
אבל כשמדברים על שיווק ומכירות, הם נוטים להירתע.
הם חושבים שלשווק את העסק זה משהו שהם פחות
טובים בו ומכירות זה לא הצד הכי חזק שלהם.

אז זהו ששיווק זה לא דבר מסובך.

עסק שלא משווק את עצמו פשוט מנתק את אספקת החמצן למנוע הצמיחה שלו.
כל שצריך זה להבין שעבודה על העסק חייבת להיות רציפה וקבועה בדיוק כמו מתן השירות.

ויש הרבה דרכים לעשות זאת נכון.

  1. צרו שיתופי פעולה עם עסקים משיקים והשאירו להם קופונים ייחודיים עבור קהל הלקוחות שלהם.
  2. פרסמו טיפים בעלי ערך בקבוצות וואטסאפ ופייסבוק של קהילות שונות באזור המגורים שלכם.
  3. חלקו למתאמנים שלכם חולצות, צמידים, כובעים ואביזרים ממותגים עם שם המותג שלכם.
  4. שתפו הצלחות של מתאמנים שלכם במדיה החברתית.
  5. למדו כתיבה שיווקית משכנעת ופרסמו תכנים מעוררי השראה ומוטיבציה עם הצעות לעקוב אחריכם גם בפלטפורמות נוספות.
  6. פרסמו הצעות מיוחדות שאי אפשר לסרב להן בעלי חסם התנגדות נמוך. (עלות, זמן, אנרגיה)
  7. שהמתאמנים שלכם משבחים אתכם, זה הזמן ללמד אותם כיצד להפנות אליכם חברים, מכרים ובני משפחה טובים כמוהם.
  8. בצעו תהליכי פולואפ על כל אדם שהשאיר לכם פרטים. עד שלא עונים לכם, אתם לעולם לא מרפים.
  9. אם מכירות זה הצד החלש שלכם, לא משנה כמה שיווק תעשו אתם תאבדו הרבה בדרך. טפחו את טכניקת המכירה שלכם ותתאמנו על זה כל יום.
  10. הציעו לרשות המקומית שלכם לקיים הרצאה ללא תשלום שבה תתנו ערך בריאותי מאסיבי לרווחת התושבים.
  11. טיפ בונוס: הקולגות שלכם הם לא בהכרח המתחרים שלכם, בחנו יחד איך תוכלו להפנות האחד אל השני מתאמנים מתאימים לשירות של האחר.

אם אהבתם מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם ולהינות מתוכן נוסף גם בערוץ היוטוב שמיועד למאמנים ומדריכים בתחומי הספורט

שיתוף:
לשלוח פרטים ונחזור אליך

מידע נוסף

ניהול זמן

על ניהול זמן בעסק

על מנת לייצר צמיחה עסקית, עלינו להקפיד להתמקד במה שחשוב להתפתחות שלנו. חשוב לסנן את