11 הרגלי בוקר שיהפכו כל יום למוצלח יותר

כשבוחנים את הרגליהם של מנהיגים גדולים, יזמים ואנשים מצליחים מסתבר שיש לכולם מכנה משותף והוא רוטינות בוקר.

כמה הרגלים שהייתי ממליץ ליישם:

  1. להתעורר מוקדם מהרגיל ולפני שהשעון מצלצל.

ולעולם, לעולם לא להפעיל את הנודניק.
לחצת על נודניק?
– כנראה שהמטרות שלך יכולות לחכות,
התת מודע יקבל שהדבר הראשון שהספקת לעשות בבוקר
הוא פעולה של דחיינות. זה לא מה שהיינו רוצים לסגל לעצמנו.
קומו בבוקר, פנו מקום וזמן קודם כל לעצמכם, לפני העסק והמשימות האחרות.

  1. מקלחת קרה ומרעננת.

יש משהו בהתמודדות עם המים הקרים שמוציא אותנו מהנוחות ומביא אותנו לתחושה של מסוגלות להתמודד עם דברים בחיים.
חפשו את ההרצאה בטד בנושא, מרתק. לא אקלקל לכם..

  1. שתייה.

מים. אין יותר מה להוסיף, די ברור לכולם שמים הם מפתח לבריאות איתנה וחיים מאוזנים. שתו מים

  1. תנועה.

אני מעדיף לפתוח מיד בבוקר בתרגול של עיסוי עצמי עם גליל ספוג קשיח. משלב יחד גם מתיחות ותנועתיות כדי 'לפתוח' את הגוף.
)גם פה קצרה היריעה מלהרחיב כרגע(

  1. נשימה לרווחה ורגע של שקט.

מדיטציה, דימיון מודרך, מיידפולנס או איך שתקראו לזה. את הנפלאות של המדיטציה לגוף ולנפש בעיקר לעצמאים שווים לחץ תמידי מתמשך וזקוקים לייצר קשב גבוה לסביבתם. אנו זקוקים למקום של שקט ובהירות מחשבה בעידן רווי משימות והסחות.
3-5-10 דק', ומשם השמיים הם הגבול. ממליץ על אפליקציית Headspace או Waking Up . או פשוט תתחילו מ10 נשימות עמוקות ואיטיות.. זה יעשה את שלו.

  1. הכרת תודה.

הכרת תודה מסלקת ספק ופחד. אנו נוטים לקבל דברים פשוטים בחיים כמובנים מאליו, יזמים ואנשים ששואפים למצוינות נוטים לראות את הפער בין ההווה לעתיד מה שלעתים מכניס ללחץ, מתח ואפילו פחד וחוסר ביטחון שאנחנו נמצאים 'במקום הנכון'. אנשים נוטים לשכוח להכיר תודה על מה שהשיגו. הכרת תודה מייצרת כוח, ביטחון עצמי ואמונה להמשך ליום פרודוקטיבי יותר.

  1. השראה, ידע ומוטיבציה.

פנו 5-10 דקות לפחות להפרות את עצמכם בתוכן מעורר. למדו דבר חדש, קראו ספר, מאמר, הרצאת טד קצרה/אחר או כל מה שיפרה את עולמכם. לא.. לא עיתון חדשות.. זה, אח"כ..

  1. פעילות גופנית.

ברור שאין מה להרחיב מעבר לכך שזו התרופה הטובה לאדם ולכל יצור חי. מה שלא זז מספיק, קמל! נקודה. אנשים פשוט לא מבינים את זה כי הם תקועים בסיפורי מעשיות של אין לי זמן, תקציב או שטות כמו """"אני לא טיפוס של בוקר"" . פ"ג בבוקר תכניס אתכם לקצב טוב שישאיר עקבות לשאר היום.

  1. להכין את ארוחת הבוקר/צידה לדרך.

אז מסתבר שאם תפספסו את ארוחת הבוקר לא יקרה לכם כלום, גם בתהליך הדיאטה. מה שחשוב זה שלא תישארו רעבים מידי אח"כ כך שתפוקת החיים שלכם תרד ל 0 ואז כנראה שגם הדיאטה תיזרק לפח.
לכו עם מה שנכון במדע, ושלבו עם זה את הפילוסופיה שלכם. אין נכון לא נכון. יש מתאים ומגובה !! ויש לי מלא חברים טובים מומחים ממני שיכולים להרחיב לכם על כך. קוראים להם דיאטנים/תזונאים או איך שתרצו לקרוא להם.. ולא באף שם אחר. שמייצג רוחניות שמימית.
אגב.. רוחניות. אני הראשון. אבל .. עם רגליים במדע מבוקר ואיכותי.

  1. צ'ק ליסט יעדים יומי.

טוב.. זה משהו שאני מכניס לרוטינת הערב שלי
ששם יש עוד מלא מה להוסיף (אולי בפוסט נפרד מתישהו) אם תבקשו
אז בבוקר מציע לעבור על הצ'ק ליסט. סמנו את היעדים היומיים שנגזרים מהמטרות השבועיות, החודשיות והשנתיות.
בקיצור, חתרו למגע ובצעו את המיקרו פעולות שמייצרות מקרו תוצאות.
השגת היעדים הקטנים היומיים האלו שמשרתים את המטרות הגדולות משחררות כמות דופמין ממש כמו שאתם רואים שקיבלתם לייק חדש..
אז מה יותר עדיף לכם? השגת מטרות בעולם האמיתי? או עוד לייק שלא אומר דבר על ההתקדמות שלכם?
בונוס! תתכוננו לפצצה, כי אני הולך להיות קשה לעיכול ..
אגב, תבינו – היינו שם לא מזמן אולי פחות מעשור…
אני יודע.. לא הבנתם… כבר תבינו

  1. רק עכשיו מדליקים את הנייד. כן, כן..

ניגשים למגירה שבה השכבתם את הנייד לישון ערב קודם לכן,
ככה שעתיים לפני השינה שלכם (הנייד כבר זרוק מת במגירה)
מת.. זה בלי אורות מהבהבים שמסמנים לו דופק כן..
מת=כבוי. הרסני נכון? לא נורא. תתמודדו.
(מודה גם לי קשה לפעמים. עובד על זה)
פנו מקום לעצמכם ולאהובים שלכם.
– – – – –
המחלה הכי קשה של אנשים מתחילה בשעות הבוקר
והיא לפתוח את היום במערכת יחסים דבר ראשון עם הנייד..
אז זהו שלא! זה נזק. זה דופק לכם את מערכת העצבים..
אתם מכניסים את עצמכם ללחץ סמוי שכזה שהורס לכם כל תא בגוף והורג לכם את מערכות היחסים עם האנשים היקרים לכם בשקט בשקט בלי שתשימו לב..
מעכשיו, הנייד נפתח 5-10 דק' לפני יציאה לעבודה.
תתמודדו, עברתם דברים קשים מזה.
תהיו אמיצים, תנסו את זה וקיימת "סכנה"
שחייכם ישתפרו! וגם של בני ביתכם..
שווה ניסיון.

אה… ו.. נכון.. הבנתם נכון..
שעון מעורר??
לא, לא מהנייד,
חפשו את ה – Casio הישן מהטירונות, או פשוט תתרגלו להתעורר בלי שעון, אתם לא זקוקים לזה.
אתם אמורים להתעורר בתשוקה ובהתרגשות
לבוקר חדש של משמעות והגשמה.
הרי, אנחנו קמים לעבודה שאנחנו אוהבים ובחרנו לעשות.. לא?

אני מקווה..
אם לא.. אל תחששו משינויים.
לא חושב שזה הרג מישהו אי פעם..
וההיפך בתי הקברות מלאים באנשים שלקחו איתם את החלומות שלא הוגשמו. תחשבו על זה.. אני מניח שיש כאלה שקוראים וזה דוקר להם בלב.. עדיף עכשיו מאשר כמה דקות לפני הסוף.
סליחה.. אבל מישהו צריך לומר לכם את זה בפרצוף.
היום יותר מתמיד שינויים מקובלים נגמרו הימים של 20-30-40 שנה באותו מפעל.

תחשבו על זה ותהיו אמיצים,
משהו ברוטינות בוקר/יום/ערב שלכם לא מוגדר?
כנראה שמשהו בחיים אצלכם לא תמיד עובד כפי שבאמת רציתם.. לא יודע.. רק אומר.
עשו בדק בית.
חיו בתשוקה ובשליחות
שלכם
– רונן דוידוב

נ.ב

למי שמהבוקר נשאר לעבוד בבית ויש לו עסק.
*)שיווק: כתיבת פוסטים, וידאו ותכנים בעלי ערך לקהל המתאמנים והעוקבים שלך
*)מכירות: חזרה לפניות, החזרת מתאמנים שנעדרו ופרשו בעבר.
*)שימור: טלפונים יזומים למתאמנים/לקוחות , לשאול לשלומם ללמוד איך הם מרגישים שהם מתקדמים ולקבל אינפו איך לתת שירות טוב יותר
*)למידה: ספר, מחקר, קורס דיגיטלי וכל מה שיכול לקדם את הידע המקצועי וההתפתחות האישית והעסקית שלך
*)תכנון ואסטרטגיה: בחינה ובדיקה האם היעדים הקטנים משרתים את המטרות הגדולות, תכנון פרוייקטים חדשים בעסק שייצרו צמיחה וכו..
ועוד..

מקווה שהפקת ערך,
אם כן ספרו לי בתגובה מה לקחתם לנסות הביתה..
זה יחזק אותי יותר מלייקים שמישהו עושה עם זה משהו.

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
לשלוח פרטים ונחזור אליך

מידע נוסף

על ניהול זמן בעסק

על מנת לייצר צמיחה עסקית, עלינו להקפיד להתמקד במה שחשוב להתפתחות שלנו. חשוב לסנן את

אל תספרו סיפורים

מוקדש לכל מי שמוכן לקבל בעיטה ב*חת ולקבל את האמת בפרצוף! הייתי שבור! והייתי רק